ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM  می باشد.

 

 

 

 

 

ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان

سين، تسه و ييم عناصر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرح ذيل برمي شمارند: (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد نخست؛ تمركز بر مشتريان كليدي: شامل تمركز گسترده بر مشتري اصلي و تحويل مستمر ارزش افزوده و برتر به مشتريان كليدي منتخب از طريق عرضه هاي شخصي شده و دلخواه است. اين بعد شامل: 1. بازاريابي مشتري اصلي؛ 2. شناخت ارزش دوره  عمر مشتري كليدي؛ 3. سفارشي‌سازي (شخصي‌سازي)؛ 4. بازاريابي تعاملي خلق مجدد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد دوم؛ سازمان مدیریت ارتباط با مشتریان:CRM  ضرورتا به معني تغييرات اساسي در روش سازماندهي و فرايندهاي كسب وكار شركت هاست. شركت ها بايد به چالش هاي اصلي سازمان در رابطه با شروع و آغاز CRM  توجه بيشتري داشته باشند. اين بعد شامل: 1. ساختار سازماني؛ 2. الزام منابع سطح سازمان و 3. مديريت منابع انساني. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

بعد سوم؛ مديريت دانش: طبق ديدگاه مبتني بر دانش شركت، منطق اصلي براي وجود يك شركت، ايجاد، انتقال وكاربرد دانش است، از ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري، دانش مي تواند به آنچه كه از تجربه يا مطالعه عملي داده مشتري ياد گرفته شده است، اطلاق شود. اين بعد شامل: 1. يادگيري و ايجاد دانش؛ 2.  انتشار و به اشتراك گذاري دانش؛ 3.  پاسخگويي دانش. (طاهرپور و طیبی، 1389) 

 

بعد چهارم؛ مدیریت ارتباط با مشتریان مبتني بر فناوري: داده مشتري دقيق، براي عملكرد موفقيت آميز CRM، حياتي است و در نتيجه، فناوري نقش مهمي درCRM  و در افزايش هوشمندي شركت بازي مي كند. قانون پارتو بیانگر آنست که 80 درصد درآمد و سود يك شركت به وسيله 20 درصد مشتريان آن تأمين مي شود، لذا اين مشتريان براي شركت از اهميت ويژه اي برخوردارند و براي خدمت رساني به اين مشتريان بايد سازماندهي شركت به نحوي باشد كه بتواند تمام منابع خود را در براي كسب رضايت آنها بسيج كند و از طرف ديگر اين امر مستلزم مديريت اطلاعات مشتريان و شناخت مطلوب آنهاست (مديريت دانش) و تمام اين فرآيند بدون وجود فناوري عملي نخواهد بود. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)

الف- مدیریت ارتباط با مشتریان عملیاتی: در این روش تمامی مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و دریافت بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود؛ البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند. از ابزارها و روش های CRM عملیاتی می توان به سیستم قدرت فروش مکانیره اشاره کرد که تمامی عملیات مربوط به مدیریت تماس، بورس و مدیریت اداره فروش را بر عهده دارد.

 

 

بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات بازاریابی یا EMA می باشد. بخش بازاریابی فراهم کننده اطلاعاتی در خصوص رقبا، گرایش بازار و متغیرهای کلان محیطی است. بخش مدیریت فروش برخی از فرایندهای فروش و مدیریت فروش شرکت را خودکار می کند. این بخش به جمع آوری و دنبال کردن اطلاعات مربوط به عادات خرید، پسند و سلیقه و جمعیت شناسی مشتریان و کارایی کارکنان بخش فروش می پردازد. بخش خدمات مشتری نیز مامور خودکار سازی برخی خدمات از قبیل درخواست اطلاعات، شکایات، محصولات مرجوعی و …است.

 

 

 

ب- مدیریت ارتباط با مشتریان تحلیلی: در CRM تحلیلی، ابزارها و روش هایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. در واقع، CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند، یعنی داده های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می گیرد، پس از تحلیل داده ها، نتایج به دست آمده تاثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت. به کمک تحلیل های این بخش، مشتریان دسته بندی شده و امکان تمرکز سازمان بر روی بخش خاصی از مشتریان فراهم می شود. 

 

 

‏ج- مدیریت ارتباط با مشتریان تعاملی: در این نوع ارتباط، مشتری برای برقراری ارتباط با سازمان، از آسان ترین روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، ایتنرنت و سایر روش های مورد نظر خود استفاده می کند؛ CRM تعاملی به دلیل امکان انتخاب روش از سوی مشتری و اینکه بیشتر فرایندها (از جمع آوری داده ها تا پردازش و ارجاع مشتری)، در کمترین ‏زمان ممکن به مسئول مربوطه می رسد، باعث مراجعه مجدد مشتری و ادامه ارتباط با شرکت می شود.

 

 

مولفه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-9-1 فرآیندها
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی درون‌سازمانی است که هدفش رضایت مشتری و برقراری ارتباط بلندمدت با مشتری است. یک عامل مهم این است که فرآیندهایی که در تعامل با مشتری هستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین، فرآیندهایی که شامل تعامل با مشتری می باشند عبارتند از: بازاریابی، فروش و خدمات. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

•    بازاریابی
با در نظر گرفتن اینکه فرآیندهای بازاریابی در هسته قرار دارند و به طور وضوح در جهت نیازهای مشتری می باشند، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری اثرش را بر یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان می گذارد. مدیریت ارتباط با مشتری، درک نیازهای مشتری، دانستن رفتار خرید مشتری همه اینها فعالیت هایی هستند که در فرآیند بازاریابی اتفاق می افتند. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

 

 

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و جلب اعتماد و وفاداري آنها حاصل مي شود و بالطبع سازمان نيز مي تواند به اهداف سودآوري خود برسد.

 

 

با توجه به شكل ذیل،  CRMاز طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آنها و نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هر چه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنها به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. (رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي) و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنها موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود. زيرا مشتريان وفادار به تبليغات دهان به دهان مثبت دست زده و مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا

بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا انبارداری انبارداری کاشی و سرامیک نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا دانلود تحقیق رشته سرامیک بررسی نحوه انبارداری در کارخانه ایرانا انبارگردانی در کارخانه ایرانا رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته سرامیک بررسی نحوه…

مقاله رشته مدیریت با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت

مقاله رشته مدیریت با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت سیستم های اطلاعاتی مدل سیستمی سازمان سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

پرسشنامه بررسی تاثیر سطوح کیفیت ادراک شده و تاثیر آن بر درگیری ذهنی ، رضایت و تصمیم خرید بیمه عمر و پس انداز

پرسشنامه بررسی تاثیر سطوح کیفیت ادراک شده و تاثیر آن بر درگیری ذهنی ، رضایت و تصمیم خرید بیمه عمر و پس انداز پرسشنامه سنجش كیفیت خدمات تست سرو كوال پرسشنامه استاندارد و جهانی كیفیت خدمات پرسشنامه سنجش كیفیت خدمات…

پوششهای ممنوع در شرع مقدس اسلام

پوششهای ممنوع در شرع مقدس اسلام پوششهای ممنوع حجاب اسلامی پوششهای ممنوع در اسلام پوششهای حرام بر زن مسلمان پوششهای حرام بر مرد مسلمان پوششهای غیرجایز مرد مسلمان پوششهای ممنوع برای زنان پایان نامه حجاب پایان نامه پوششهای ممنوع در…

پایان نامه کارشناسی رشته محیط زیست با عنوان عدم گسترش فضای سبز شهر تهران

پایان نامه کارشناسی رشته محیط زیست با عنوان عدم گسترش فضای سبز شهر تهران فضای سبز شهری اثرات آلودگی محیط زیست محیط زیست انسانی فضای سبز شهر تهران عدم گسترش فضای سبز شهر تهران اهمیت فضای سبز در شهرسازی دانلود…

پاورپوینت با موضوع عرضه و تقاضاي نيروي كار ( ویژه درس اقتصاد کار)

پاورپوینت با موضوع عرضه و تقاضاي نيروي كار ( ویژه درس اقتصاد کار) کلمات کلیدی : پاورپوینت عرضه و تقاضاي نيروي كار تحقیق عرضه و تقاضاي نيروي كار مقاله عرضه و تقاضاي نيروي كار پاورپوینت اقتصاد کار مدل ركودي تقاضای…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت فرهنگی مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی پیشینه نظری…

ماهیت حزب و بررسی احزاب سیاسی ایران پس از انقلاب

ماهیت حزب و بررسی احزاب سیاسی ایران پس از انقلاب ماهیت حزب احزاب سیاسی احزاب سیاسی ایران احزاب سیاسی ایران پس از انقلاب تاریخچه احزاب سیاسی در ایران احزاب سیاسی ایران بعد از انقلاب ماهیت حزب و بررسی احزاب سیاسی…

نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت خودکارآمدی کارآفرینانه

نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت خودکارآمدی کارآفرینانه کلمات کلیدی : فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی کارآفرینی فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی کارآفرینانه فصل سوم پایان نامه…

  • عوامل موثر بر درک عدالت در سازمان و نتایج حاصل از آن
  • عوامل موثر بر درک عدالت در سازمان و نتایج حاصل از آن ابعاد عدالت سازمانی پایان نامه عدالت سازمانی پایان نامه در مورد عدالت سازمانی نظریه های مربوط به عدالت سازمانی عوامل موثر بر عدالت سازمانی بررسی عوامل موثر بر…

  • پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران
  • پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران استانداردهای حسابداری ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران شامل 32 فایل پاورپوینت قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   1نحوه ارائه صورتهای مالی 2صورت جریان وجوه نقد 3درآمد عملیاتی 4(ذخایر,بدهیهای احتمالی و…

  • پروپوزال سهم الشرکه در شرکت های تعاونی
  • پروپوزال سهم الشرکه در شرکت های تعاونی انتقال قهری سهم الشركه ماهیت حقوقی سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال اختیاری سهم الشركه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پروپوزال حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پروپوزال انتقال سهم الشرکه…

  • اطمینان سازمانی در كسب وكار
  • اطمینان سازمانی در كسب وكار سازمان شاخص BC اطمینان سازمانی اعتماد به نفس در سازمانها دانلود مقاله اطمینان سازمانی در كسب وكار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه مدیریت…

  • پایان نامه کارشناسی رﺷﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با عنوان اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮی اﻣﻨﻴﺘﻲ ﺑﺮای ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی راﻳﺎﻧﻪ ای
  • پایان نامه کارشناسی رﺷﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با عنوان اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮی اﻣﻨﻴﺘﻲ ﺑﺮای ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی راﻳﺎﻧﻪ ای دانلود پایان نامه کارشناسی رﺷﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با عنوان اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮی اﻣﻨﻴﺘﻲ ﺑﺮای ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی راﻳﺎﻧﻪ ای اﻣﻨﻴﺖ ﺷﺒﻜﻪ اﻟﮕﻮی…

  • تاثیر ورزش در پیشرفت تحصیلی
  • تاثیر ورزش در پیشرفت تحصیلی ورزش دانلود مقاله پیشرفت تحصیلی سلامت روحی و جسمی دانلود مقالات رشته روانشناسی دانلود مقالات روانشناسی دانلود مقاله تاثیر ورزش در پیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته روانشناسی تاثیر ورزش در پیشرفت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد دانلود مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد ادبیات نظری پدیده تراوش در بدنه سد فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و رویکردهای آن 67 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و رویکردهای آن 67 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رویکردهای هوش سازمانی مبانی نظری رویکردهای هوش سازمانی پیشینه تحقیق رویکردهای هوش سازمانی پیشینه داخلی رویکردهای هوش سازمانی پیشینه خارجی رویکردهای…

  • بررسی جایگزین های نوین مجازات حبس
  • بررسی جایگزین های نوین مجازات حبس مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای مجازات های جایگزین حبس…

  • پروپوزال بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران
  • پروپوزال بررسی ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران کیفیت زندگی کاری doc پروپوزال عملکرد مدیران پروپوزال کیفیت زندگی کاری کیفیت زندگی کاری مدیران بیمه ایران ارتباط کیفیت زندگی کاری با راندمان مدیران پروپوزال رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی 3 مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه نظری رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه خارجی رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت زناشویی فصل دوم پایان نامه رضایت…

  • دانلود پایان نامه فیبر نوری
  • دانلود پایان نامه فیبر نوری دانلود پایان نامه فیبر نوری دانلود پایان نامه سیستم انتقال نوری دانلود پایان نامه رشته مخابرات دانلود پایان نامه مخابرات فیبر نوری سیستم انتقال نوری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مخابرات با…

  • پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش
  • پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش تعریف فروش روندی هفت مرحله ای فروش مشتری کیست ؟ مشتری چه انتظاراتی دارد ؟ چرخه رضایت مشتری عواقب رضایت…

  • کارتحقیقی معاملات صغیر در حقوق ایران
  • کارتحقیقی معاملات صغیر در حقوق ایران کارتحقیقی،معاملات،صغیر،حقوق ایران رفتن به سایت اصلی نتیجه گیری هرچند در مورد صحت و بطلان اعمال حقوقی صغیر ممیز اختلاف نظر های فراوانی در فقه و قانون مدنی دیده می شود اما با توجه به…

  • بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی شهری
  • بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی شهری برنامه ریزی شهری تغییرات کاربری اراضی شهری برنامه ریزی کاربری اراضی شهری بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی شهری بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی منطقه 15 تهران تحلیل مکانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی پرسشنامه کیفیت خدمات برنامه وفاداری پرسشنامه رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک پرسشنامه برنامه های وفاداری در بانک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

  • نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از بروز فساد اداری در سازمان های دولتی
  • نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از بروز فساد اداری در سازمان های دولتی پیشگیری از فساد اداری روشهای پیشگیری از فساد اداری پیشگیری فساد اداری نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از فساد اداری راهکارهای پیشگیری از فساد اداری راه های…

  • بررسی عوامل مؤثر بر اعتیاد نوجوانان
  • بررسی عوامل مؤثر بر اعتیاد نوجوانان کلمات کلیدی اعتیاد مواد مخدر اعتیاد نوجوانان بزهكاری نوجوانان دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی بررسی عوامل مؤثر بر اعتیاد نوجوانان خرید پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانلود پایان نامه علوم اجتماعی رفتن به…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل…

  • دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM
  • دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی…

  • بررسی تطبیقی خوردنیها و آشامیدنیها حلال و حرام در دوران عباسی با دستورات اسلامی و تاثیر ملل دیگر بر آن
  • بررسی تطبیقی خوردنیها و آشامیدنیها حلال و حرام در دوران عباسی با دستورات اسلامی و تاثیر ملل دیگر بر آن اطعمه و اشربه در اسلام خوردنیها و آشامیدنیهای معمول دوران عباسی اطعمه و اشربه مرسوم مردم در عصر عباسیان تاثیر…

  • انتخاب رله های واسط در شبکه های بی سیم چند پرشی
  • انتخاب رله های واسط در شبکه های بی سیم چند پرشی کنترل توان رله الکتریکی تخصیص توان شبکه توزیع شبکه بیسیم دانلود پایان نامه رله های واسط شبکه های بی سیم شبکه های بی سیم چند پرشی انتخاب رله های…

  • پرسشنامه استاندارد سنجش اعتماد اجتماعی محقق ساخته شده
  • پرسشنامه استاندارد سنجش اعتماد اجتماعی محقق ساخته شده پرسشنامه استاندارد اعتماد اجتماعی دانلود پرسشنامه استاندارد اعتماد اجتماعی پرسشنامه اعتماد اجتماعی دانلود پرسشنامه اعتماد اجتماعی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه استاندارد سنجش اعتماد اجتماعی محقق ساخته شده  …

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع نحوه معامله اوراق بهادار (ویرایش جدید)
  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع نحوه معامله اوراق بهادار (ویرایش جدید) دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش…

  • مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال
  • مقاله ترجمه شده بررسی قیمت گذاری و هماهنگی در زنجیره تأمین با در نظرگرفتن سرقت برای کالاهای دیجیتال کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی در زنجیره تامین آماده رشته مهندسی صنایع مقاله…

  • ارتباط
  • ارتباط ارتباط هدف نهایی ارتباط اهمیت ارتباط عناصر تشکیل دهنده ارتباط فرستنده پیام گیرنده پیام کانالهای ارتباطی الگوی فرایند ارتباطات عناصر اصلی ارتباط انواع كانال های ارتباطی عناصر كلامی ارتباط عناصر غیر كلامی ارتباط انواع پیامهای غیر کلامی گوش دادن…

  • تحقیق جامع و کامل شیوه‌های تأمین مالی در ایران
  • تحقیق جامع و کامل شیوه‌های تأمین مالی در ایران دانلود تحقیق شیوه‌های تأمین مالی در ایران انواع روش‌های تأمین مالی روش های تأمین مالی خارجی فاینانس یوزانس خطوط اعتباری وام های بین المللی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم خارجی صکوک…

  • پاورپوینت سیستم های هوشمند یا خبره برگرفته از کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت صرافی زاده
  • پاورپوینت سیستم های هوشمند یا خبره برگرفته از کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت صرافی زاده پاورپوینت سیستم های هوشمند یا خبره کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت صرافی زاده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم های هوشمند یا خبره برگرفته از…

  • سیر تکامل کارآفرینی سازمانی با بیان فرآیند و مدل های آن
  • سیر تکامل کارآفرینی سازمانی با بیان فرآیند و مدل های آن تاریخچه کارآفرینی سازمانی کارآفرینی درون سازمانی چیست کارآفرینی در سازمانها کارافرینی در سازمان ضرورت کارآفرینی سازمانی فرآیند کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی مدل کارآفرینی سازمانی اهمیت و ضرورت کارآفرینی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *