بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

نماد
ترفیع
پیشبرد فروش
موفقیت تجاری
شركت های تولیدی
نمایشگاه بین المللی بازرگانی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته اقتصاد

رفتن به سایت اصلی

بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

 

 

چكیده

        در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است. جامعه آماری مورد مطالعه، مدیران فروش شركتها و موسسات تولیدی استان خراسان كه حداقل یكبار در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی استان شركت كرده اند به تعداد 313 می باشد. برای انجام این تحقیق از  اطلاعات جمع‌آوری شده از مدیران فروش 76 شركت تولیدی توسط پرسشنامه بهره گرفته شده است. روایی پرسشنامه به طریق محتوایی حاصل گردید و برای پایایی ازمحاسبه ضریب آلفای كرونباخ استفاده به عمل آمد كه نتیجه آن برای پرسشنامه 93/0 بدست آمد. به منظور تحلیل داه ها از آزمون كلموگراف-اسمیرنف، آزمون رتبه علامت دار ویلكاكسون، آزمون  t-استیودنت،ضریب همبستگی اسپیرمن وتحلیل واریانس چند طرفه استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق نشان داد كه شرکت در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان افزایش فروش شركت كنندگان را بدنبال داشته و منجر به ایجاد نماد و شهرت برای محصولات آنان شده است. همچنین این حضور موجب افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید شده است، اما  نتایج حاصل از تحقیق این فرضیه را که حضوردر نمایشگاه به جذب مشتریان جدید برای شرکت های تولیدی منجر شده است، مورد تایید قرار نداد. به طور كلی می توان چنین نتیجه گرفت كه حضور در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان در کسب موفقیت تجاری واحد های تولیدی شركت كننده موثر بوده است.

 

 

واژه های كلیدی :

نماد

ترفیع

پیشبرد فروش

موفقیت تجاری

شركت های تولیدی

نمایشگاه بین المللی بازرگانی

 

 

مقدمه 

رسیدن به بازارهای گسترده و موفقیت تجاری مستلزم حركت به سوی اقتصاد باز، بكارگیری استراتژی های بازاریابی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته های مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف می باشد. فعالیت های ترفیعی به عنوان یکی از عناصر آمخیته بازاریابی در بر گیرنده تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش و روابط عمومی است كه برای دستیابی به هدف های برنامه فروش مورد استفاده قرار می گیرد(روستا و همكاران،1378، ص324).در این بین، پیشبرد فروش شامل محرك ها و مشوق های كوتاه مدت برای تشویق به خرید یا فروش محصول یا خدمت بوده و شامل طیف گسترده ای از ابزار ترفیعی است كه در جهت برانگیختن واكنش های قوی تر و سریع تر بازار طراحی شده است (همان منبع، ص344). شركت در نمایشگاه های بین المللی جنبه مهمی از پیشبرد فروش در تجارت بین المللی محسوب شده و  این فرصت را فراهم می آورد كه ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند(نیازی، 1382، ص 26). 

 

اصولا یك شركت باید برای ارتباطات خود برنامه مدون قابل اجرائی داشته باشد كه در آن هدف ارتباطات، روش ارتباطات، مجریان سیاست های ارتباطی، طرف های مخاطب ارتباطات و نوع پیام مورد توجه قرار گیرد. نمایشگاه یكی از ابزارهای اصلی اجرای برنامه ها و سیاست های ارتباطی شركت ها محسوب می شود. نمایشگاه نقش یك رسانه را ایفا می كند كه در آن شركت كننده با در اختیار گرفتن غرفه و با نمایش محصول خود، به عنوان فرستنده وارد عمل شده و بازدیدكننده نیز حكم گیرنده اطلاعات را پیدا می كند. هیچ یك از وسایل ارتباط جمعی همانند نمایشگاه دارای كاركرد چند بعدی نیست. در نمایشگاه  می توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در تركیب و رفتار آنها اطلاع حاصل كرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران بالقوه، اطلاعات مورد نیاز در زمینه های چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و …  را در اختیارآنهاگذاشت.

 

 

 

فهرست مطالب

بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها 1

چكیده 2

مبانی نظری تحقیق 4

1- اهداف نمایشگاههای بازرگانی 4

1-1)اهداف برگزاركننده 5

2-1 ) اهداف تولید كننده 5

3-1) اهداف بازدید كننده 6

2)جایگاه ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی 7

ارتباط نمایشگاه و عناصر آمیخته بازاریابی 3) 7

4) نقش نمایشگاه بازرگانی در موفقیت تجاری 8

3-4) تاثیر نمایشگاه در کسب اطلاعات 10

د-4)تاثیر نمایشگاه درایجاد نماد و شهرت 11

5) عوامل موثر بر حضور موفقیت‌آمیز در یك نمایشگاه 11

اهداف تحقیق 14

فرضیه های تحقیق 14

یافته های تحقیق 16

الف) آزمون فرضیه ها 16

ب) یافته های فرعی 19

فرضیه 4 21

عوامل موثر  بر افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید: 23

عوامل موثر بر ایجاد نماد و شهرت برای شركت كنندگان: 23

بحث ونتیجه گیری 24

تعریف مفاهیم كلیدی : 26

منابع 28

 

 

 

 

 

مبانی نظری تلقیح مصنوعی

مبانی نظری تلقیح مصنوعی مبانی نظری تلقیح مصنوعی دانلود مبانی نظری تلقیح مصنوعی پیشینه تحقیق تلقیح مصنوعی ادبیات نظری تلقیح مصنوعی فصل دوم پایان نامه تلقیح مصنوعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تلقیح مصنوعی ادبیات و مبانی نظری تلقیح مصنوعی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق  اختلال هراس خاص 65 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق  اختلال هراس خاص 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال هراس خاص مبانی نظری اختلال هراس خاص پیشینه تحقیق اختلال هراس خاص پیشینه داخلی اختلال هراس خاص پیشینه خارجی اختلال هراس خاص…

حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر عقد اجاره موقوفه در حقوق ایران

حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر عقد اجاره موقوفه در حقوق ایران وقف حق اعیانی تجدید اجاره حق مکتسبه حق نسق زراعی حقوق مکتسبه اشخاص عقد اجاره موقوفه حق کسب و پیشه و تجارت حقوق مکتسبه اشخاص و تاثیرآن بر…

مبانی نظری رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی

مبانی نظری رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی کلمات کلیدی : مبانی نظری شبکه های اجتماعی افزایش اعتماد خریداران اینترنتی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده…

پرسشنامه حل مسئله کسیدی و لانگ با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه حل مسئله کسیدی و لانگ با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه حل مسئله اجتماعی پرسشنامه حل مسئله کودکان دانلود پرسشنامه حل مسئله پرسشنامه مهارت حل مسئله پرسشنامه حل مسئله نوجوانان پرسشنامه سبک های حل مسئله…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 3 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری مدلهای وفاداری به برند عوامل موثر بر وفاداری مشتریان ابعاد رضایت مشتری مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری رضایتمندی و وفاداری مشتریان دانلود پایان نامه رضایت مشتری دانلود پایان نامه وفاداری…

بررسی کامل انواع سبک های فرزندپروری

بررسی کامل انواع سبک های فرزندپروری کلمات کلیدی : ابعاد شیوه های فرزند پروری انواع سبک های فرزندپروری نظریه های سبک فرزند پروری نظریه های شیوه های فرزند پروری شکل های موثر کنترل والدین بر فرزندان شکل های غیرموثر کنترل…

ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران

ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران كاربری زمین تغییرات كاربری اراضی كاربری زمین در منطقه 15 تغییرات كاربری اراضی در منطقه 15 ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران مطالعه کاربری زمین در منطقه 15 شهر تهران ارزیابی کاربری اراضی شهری…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک BSC ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک…

  • پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف
  • پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تعيين قسمت بازار و انتخاب بازارهاي هدف کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تعيين قسمت…

  • پاورپوینت تحلیل مدیریت روستایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی
  • پاورپوینت تحلیل مدیریت روستایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی پاورپوینت تحلیل مدیریت روستایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی مدیریت روستایی بررسی پیشینه ی تاریخی نظام مدیریت روستایی در ایران نقش دولت در مدیریت روستا ها قبل از مشروطه…

  • پاورپوینت اصول اساسی برنامه نويسی به زبان اسمبلی
  • پاورپوینت اصول اساسی برنامه نويسی به زبان اسمبلی کلمات کلیدی : اصول اساسی برنامه نويسی به زبان اسمبلی مقاله اصول اساسی برنامه نويسی به زبان اسمبلی تحقیق اصول اساسی برنامه نويسی به زبان اسمبلی پروژه اصول اساسی برنامه نويسی به…

  • نشانه ها و عوامل بی تفاوتی سازمانی و راهکارهای مقابله با آن در کارکنان
  • نشانه ها و عوامل بی تفاوتی سازمانی و راهکارهای مقابله با آن در کارکنان کلمات کلیدی : نظریه های انگیزش عوامل بی تفاوتی سازمانی تحقیق کامل بی تفاوتی در سازمان بی تفاوتی کارکنان در سازمان مقاله در مورد بی تفاوتی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اجرای مدیریت دانش در بانک
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اجرای مدیریت دانش در بانک مبانی نظری اجرای مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اجرای مدیریت دانش پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش ادبیات نظری اجرای مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اجرای مدیریت دانش مبانی نظری…

  • تبیین منطقه گرایی و تحولات نظریه های منطقه گرایی و همگرایی در آن
  • تبیین منطقه گرایی و تحولات نظریه های منطقه گرایی و همگرایی در آن منطقه گرایی نظریه‌های همگرایی نظریه های منطقه گرایی نظریه‌های همگرایی منطقه‌ای تحول در نظریه‌های منطقه‌گرایی منطقه‌گرایی در عصر جهانی شدن دیدگاههای نظری و مباحث تئوریك منطقه گرایی…

  • رتبه بندی راهبردهای پیاده سازی زنجیره تامین چابک با تصمیم گیری چند معیاره فازی
  • رتبه بندی راهبردهای پیاده سازی زنجیره تامین چابک با تصمیم گیری چند معیاره فازی کلمات کلیدی : مدیریت زنجیره تامین چابک مولفه های چابکی زنجیره تامین پیاده سازی زنجیره تامین چابک پایان نامه زنجیره تامین چابک مدل های زنجیره تامین…

  • بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی
  • بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی فرآیند ارزیابی عملکرد بهسازی نیروی انسانی ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان ارزیابی…

  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل)
  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی (بصورت جامع و کامل) توانایی تشخیص مفهوم مدیریت آموزشی و كاركردهای آن مدیریت آموزشی برقراری روابط انسانی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت آموزشی توانایی تشخیص مفهوم مدیریت…

  • تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر
  • تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر عزت نفس پیشرفت تحصیلی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دانلود پایان نامه رابطه عزت نفس…

  • بررسی اعتراض به آراء دادگاهها و مراجع قضایی
  • بررسی اعتراض به آراء دادگاهها و مراجع قضایی قاعده اسقاط حق اعتراض به آراء دادگاهها اعتراض به آراء مراجع قضایی انوع حق اعتراض به آراءدادگاهها بررسی اعتراض به آراء دادگاهها و مراجع قضایی دانلود پایان نامه اعتراض به آراء دادگاهها…

  • بررسی قاچاق اموال تاریخی فرهنگی جیرفت و ارائه راهکارهای موثر برای مقابله با این پدیده و پیشگیری از تکرار آن
  • بررسی قاچاق اموال تاریخی فرهنگی جیرفت و ارائه راهکارهای موثر برای مقابله با این پدیده و پیشگیری از تکرار آن دانلود پایان نامه حفاری غیرمجاز قاچاق اموال تاریخی فرهنگی راهكارهای موثر برای پیشگیری از قاچاق قاچاق اشیا عتیقه جیرفت بررسی…

  • پاورپوینت و ارائه کامل دیود (Diode)
  • پاورپوینت و ارائه کامل دیود (Diode) دانلود پاورپوینت دیود دانلود پاورپوینت Diode دانلود پاورپوینت دوقطبی الکتریکی دانلود پاورپوینت مدارات یکسو ساز پدیده های Diffusion و Drift تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم دانلود پاورپوینت و ارائه کامل دیود رفتن به…

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق پناهندگان در اسناد بین المللى
  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق پناهندگان در اسناد بین المللى حقوق بین الملل حقوق پناهندگان حقوق آوارگان جنگى دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق پناهندگان در اسناد بین المللى خرید مقالات حقوقی…

  • ماهیت انعقاد قراردادهای الکترونیکی با توجه به قواعد و مقررات عمومی و سازگاری تطبیق قوانین موجود 
  • ماهیت انعقاد قراردادهای الکترونیکی با توجه به قواعد و مقررات عمومی و سازگاری تطبیق قوانین موجود  کلمات کلیدی : قراردادهای الکترونیکی ویژگی های قراردادهای الکترونیکی نحوه انعقاد قراردادهای الکترونیکی تعیین زمان و مکان انعقاد قرارداد الکترونیکی الحاقی بودن قرارداد الکترونیکی…

  • بررسی همجنس گرایی در دین اسلام
  • بررسی همجنس گرایی در دین اسلام همجنس گرایی در قرآن و روایات عوامل همجنس گرایی در دین اسلام احکام و مجازات همجنس گرایی در فقه شیعه احکام و مجازات همجنس گرایی در فقه اهل سنت پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه…

  • بررسی ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺨﺮﺏ سد ﺑﺮ ﻣﺤﻴﻂ ﺯﻳﺴﺖ
  • بررسی ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺨﺮﺏ سد ﺑﺮ ﻣﺤﻴﻂ ﺯﻳﺴﺖ ارزیابی زیست محیطی ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻣﺨﺮﺏ سد ﺑﺮ ﻣﺤﻴﻂ ﺯﻳﺴﺖ بررسی اثرات زیست محیطی سدها ارزیابی اثرات زیست محیطی سدهاpdf مزایا و معایب سد سازی سد و اثرات مخرب آن بر محیط زیست مضرات…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های ارتباط سازمانی تألیف دکتر فرهنگی با موضوع ارتباطات سازمانی
  • پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های ارتباط سازمانی تألیف دکتر فرهنگی با موضوع ارتباطات سازمانی کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب نظریه های ارتباط سازمانی دکتر فرهنگی پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های ارتباط سازمانی تألیف دکتر فرهنگی و همکاران با…

  • اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی
  • اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی ارزش ویژه برند لاستیک بارز ارزش ویژه برند در لاستیک بارز رابطه ارزش ویژه برند با توسعه برند ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند توسعه برند…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اشتیاق شغلی
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اشتیاق شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتیاق شغلی مبانی نظری اشتیاق شغلی پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی پیشینه داخلی اشتیاق شغلی پیشینه خارجی اشتیاق شغلی پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی پیشینه نظری…

  • نظریه ها و مدل های هوش معنوی
  • نظریه ها و مدل های هوش معنوی مدل های هوش معنوی نظریه های هوش معنوی نظریه های مربوط به هوش معنوی نظریه هوش اندرسون نظریه بوم شناختی سی یز ویژگی های هوش معنوی ویژگی های هوش معنوی از نظرسانتوس ویژگی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 70 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری 70 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ادبیات نظری ارزش…

  • تحقیق مروری بر تحولات آمایش سرزمین در ایران طی سالهای 1347 الی 1377
  • تحقیق مروری بر تحولات آمایش سرزمین در ایران طی سالهای 1347 الی 1377 کلمات کلیدی : تحقیق مروری بر تحولات آمایش سرزمین در ایران طی سالهای 1347 الی 1377 مروری بر تحولات آمایش سرزمین در ایران پيشينه آمايش سرزمين در…

  • شناسایی عوامل موثر در بروز بحران بانکی در اقتصاد ایران
  • شناسایی عوامل موثر در بروز بحران بانکی در اقتصاد ایران بحران بانکی در ایران نظام بانکی ایران بحران بانکی در اقتصاد ایران عوامل موثر در بروز بحران بانکی بحران بانکی در اقتصاد ایران دانلود مقاله بحران بانکی در اقتصاد ایران…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
  • پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری رضایت مشتری ارزش ویژه برند وفاداری به برند رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان رابطه…

  • فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی
  • فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت اجتماعی دانلود مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پیشینه داخلی حمایت اجتماعی پیشینه خارجی حمایت اجتماعی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی پیشینه…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع گروههای اجتماعی
  • پاورپوینت فصل ششم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع گروههای اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل ششم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل ششم کتاب درآمدی…

  • ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﻭ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﻱ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻱ ﺩﻱ ﻣﺪﻭﻻﺳﻴﻮﻥ ﺁﻧﺎﻟﻮﮒ ﻭ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻝ ﺑﺎﻳﻨﺮﻱ ﻫﺎﻱ ( ﺩﻣﺪﻭﻻﺗﻮﺭ ﺭﺍﺩﻳﻮ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻱ )
  • ﺷﺒﻴﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﻭ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﻱ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻱ ﺩﻱ ﻣﺪﻭﻻﺳﻴﻮﻥ ﺁﻧﺎﻟﻮﮒ ﻭ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻝ ﺑﺎﻳﻨﺮﻱ ﻫﺎﻱ ( ﺩﻣﺪﻭﻻﺗﻮﺭ ﺭﺍﺩﻳﻮ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻱ ) FPGA ﺁﻧﺎﻟﻮﮒ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻝ ﭘﺮﻭﺳﺴﻮﺭ ﻣﺪﻭﻻﺳﻴﻮﻥ ﻃﻴﻒ ﻓﺮﻛﺎﻧﺴﻲ ﭘﺮﺩﺍﺯﺵ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻝ ﺩﻱ ﻣﺪﻭﻻﺳـﻴﻮن رادیوی نرم افزاری مؤلفه همفاز و مؤلفه عمود پیاده…

  • پایان نامه کارشناسی مهندسی کشاورزی پرورش ملکه زنبور عسل
  • پایان نامه کارشناسی مهندسی کشاورزی پرورش ملکه زنبور عسل زنبور عسل زنبورداری ملکه زنبور عسل پرورش ملکه زنبور عسل تخم گذاری ملکه زنبور عسل تولید ملکه در زنبورداری اهمیت تولید ملکه در زنبورداری دانلود پایان نامه کارشناسی مهندسی کشاورزی رفتن…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *