تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته رسانه

تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

 

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

 

ترجمه فارسی فصل 2، 3 و 4 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر

ترجمه فارسی فصل 2، 3 و 4 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر ترجمه فارسی فصل 2، 3 و 4 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر رفتن به سایت اصلی ترجمه فارسی فصل 2، 3 و 4 کتاب استنباط آماری کاسلا برگر به…

​​​​​​​پرسشنامه سنجش صفات پنجگانه شخصیتی (BFI-44)

​​​​​​​پرسشنامه سنجش صفات پنجگانه شخصیتی (BFI-44) کلمات کلیدی : پرسشنامه صفات شخصیت پرسشنامه نئو فرم کوتاه pdf آزمون نئو 44 سوالی pdf پرسشنامه صفات شخصیت (BFI-44) دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو نحوه نمره گذاری پرسشنامه نئو فرم بلند پرسشنامه…

ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن

ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری ایران جرم پولشویی در…

نحوه کارکردن انژکتور

نحوه کارکردن انژکتور انژکتور سیستم تامین سوخت سیستم‌های سوخت رسانی دانلود مقاله رشته مکانیک نحوه کارکردن انژکتور دانلود مقالات مکانیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید تحقیق مکانیک رفتن به سایت اصلی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور بدنی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور بدنی مبانی نظری تصور بدنی ادبیات نظری تصور بدنی چارچوب نظری تصور بدنی فصل دوم پایان نامه تصور بدنی دانلود مبانی نظری تصور بدنی پیشینه تصور بدنی پیشینه تحقیق تصور بدنی پیشینه داخلی تصور…

پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی

پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش در بانک پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش پرسشنامه عوامل مؤثر بر…

پروپوزال ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

پروپوزال ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی نقدشوندگی سهام تفاضل بازده قیمتی سهام اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه…

تاثیر مهارت ارتباطی مدیران بر رضایت شغلی کارکنان بازرسی

تاثیر مهارت ارتباطی مدیران بر رضایت شغلی کارکنان بازرسی رضایت شغلی رضایت شغلی کارکنان مهارتهای ارتباطی مدیران رابطه مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان مهارتهای ارتباطی مدیران بازرسی رضایت شغلی کارکنان بازرسی دانلود مقاله ارشد مدیریت تاثیر مهارت ارتباطی…

عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران

عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت دانش در دانشگاه تهران وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران استقرار مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه…

  • مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل
  • مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل مفهوم خانواده بزهکاری اطفال بزهکاری نوجوانان بزهکاری اطفال و نوجوانان عوامل بزهکاری دانلود مقاله رشته حقوق تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده…

  • پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند
  • پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند فناوری آنتن های هوشمند آنتن در سیستم های ارتباطی نقش آنتن در یک سیستم مخابراتی آنتن های هوشمند از گذشته های دور لزوم استفاده از آنتن های هوشمند…

  • پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی
  • پروپوزال ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در موفقیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری مبانی نظری نظریه های فرزندپروری دانلود مبانی نظری نظریه های فرزندپروری پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری ادبیات نظری نظریه های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه نظریه های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

  • پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا با نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی
  • پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا با نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه استرس تحصیلی پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا پرسشنامه استرس تحصیلی دانش آموزان پرسشنامه استرس تحصیلی (asq) دانلود پرسشنامه استرس تحصیلی پرسشنامه های استرس تحصیلی رفتن به…

  • کتاب تفکر سیستمی دکتر قاسم مختاری
  • کتاب تفکر سیستمی دکتر قاسم مختاری کتاب تفکر سیستمی دکتر قاسم مختاری مبانی ابزار و روش رفتن به سایت اصلی کتاب تفکر سیستمی دکتر قاسم مختاری (مبانی ابزار و روش) به تعداد 389 صفحه pdf شامل مباحث زیر می باشد.…

  • چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش
  • چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی عوامل موثر بر پذیرش…

  • جزوه حکمت هنر اسلامی استاد وثیق + دو سری نمونه سوال
  • جزوه حکمت هنر اسلامی استاد وثیق + دو سری نمونه سوال جزوه حکمت هنر اسلامی استاد وثیق رفتن به سایت اصلی جزوه حکمت هنر اسلامی استاد وثیق + دو سری نمونه سوال مناسب دانشجویان کارشناسی ارشد معماری جزوه اول در…

  • پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند
  • پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند تحقیق بیوگرافی دانیل ليبسکيند بیوگرافی دانیل ليبسکيند زندگی نامه دانیل ليبسکيند مختصری در مورد ليبسکيند کارهای مهم لیبسکیند مروری بر کارهای لیبسکیند رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند تعداد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 10
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 10 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • مدلهای گرافیکی و نمایش آنها
  • مدلهای گرافیکی و نمایش آنها مدل های گرافیکی مسائل پیچیده و غیر قطعی الگوریتم های بادگیری ماشین تئوری احتمال تئوری گراف مدلهای گرافیکی و نمایش آنها دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی…

  • ابعاد و استراتژیهای امنیت و چارچوبهای جایگزین آن
  • ابعاد و استراتژیهای امنیت و چارچوبهای جایگزین آن تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی مبانی نظری تحولات امنیتی…

  • ارزیابی و آنالیز برنامه ریزی کاربری اراضی در شهر تهران
  • ارزیابی و آنالیز برنامه ریزی کاربری اراضی در شهر تهران برنامه ریزی شهری تغییرات کاربری اراضی شهری برنامه ریزی کاربری اراضی شهری ارزیابی و آنالیز برنامه ریزی کاربری اراضی در شهر تهران بررسی و نحوه توزیع تغییرات کاربری اراضی منطقه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت مبانی نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت فصل دوم پایان نامه فراشناخت دانلود مبانی نظری فراشناخت پیشینه فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری…

  • بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی
  • بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین به دین دانلود پایان نامه بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین بررسی فروش دین از دیدگاه فقه بررسی بیع…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر رویکرد استراتژیک بر مدیریت فرآیند کسب و کار در عملکرد مالی و غیر مالی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر رویکرد استراتژیک بر مدیریت فرآیند کسب و کار در عملکرد مالی و غیر مالی پرسشنامه رویکرد استراتژیک پرسشنامه مدیریت فرآیند کسب و کار پرسشنامه عملکرد مالی و غیر مالی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

  • پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی
  • پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی تحقیق استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی تعریف یک کالای صنعتی تغییرات در استراتژی…

  • پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی
  • پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی پایان نامه درباره مدیریت دانش رساله دکتری مدیریت دانش تاثیر مدیریت…

  • بررسی رابطه کرامت انسان و مجازاتهای اسلامی
  • بررسی رابطه کرامت انسان و مجازاتهای اسلامی کرامت انسان مجازاتهای اسلامی رابطه کرامت انسان و مجازاتهای اسلامی دانلود مقاله رشته حقوق بررسی رابطه کرامت انسان و مجازاتهای اسلامی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق بررسی رابطه کرامت انسان…

  • بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
  • بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری پایان نامه مدیریت دانش عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مدیریت دانش بر…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 29 (فعاليتهاي ساخت املاك)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 29 (فعاليتهاي ساخت املاك) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 29 (فعاليتهاي ساخت املاك) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 29 (فعاليتهاي ساخت املاك) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و نه پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 29 پاورپوینت حسابداری…

  • پرسشنامه استاندارد سنجش رفتار شهروندی سازمانی پادساکف و همکاران (1990)
  • پرسشنامه استاندارد سنجش رفتار شهروندی سازمانی پادساکف و همکاران (1990) پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پادساکف و همکاران (1990) پرسشنامه رفتار شهروندی پودساکوف پرسشنامه رفتار سازمانی پرسشنامه سنجش رفتار شهروندی سازمانی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه سنجش رفتار شهروندی…

  • پاورپوینت سیستم تنفس (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)
  • پاورپوینت سیستم تنفس (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) کلمات کلیدی : پاورپوینت سیستم تنفس سیستم تنفس تحقیق سیستم تنفس مقاله سیستم تنفس بخش بیرونی بینی بخش درونی یا حفره بینی جدار داخلی جدار خارجی جدار…

  • پاورپوینت آشنایی و بررسی لامپ حبابی
  • پاورپوینت آشنایی و بررسی لامپ حبابی پاورپوینت آشنایی و بررسی لامپ حبابی لامپ حبابی کاربرد های لامپ اجزای لامپ روش تولید لامپ-رشته حباب لامپ پایه لامپ مونتاژ حباب و پایه بهبود کیفیت ضعف های لامپ های حبابی راهکار برای کاهش…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی
  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات و مبانی نظری خودکنترلی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان
  • پایان نامه پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمانها پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پایان نامه استقرار مدیریت دانش در سازمان پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان
  • پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه رابطه آمیخته بازاریابی و تصمیم خرید مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان  …

  • تحلیل سیستم نامتعادل
  • تحلیل سیستم نامتعادل ترانسفورمر سیستم قدرت سیستم متعادل سیستم نامتعادل سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق رفتن به سایت اصلی تحلیل سیستم نامتعادل  …

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط
  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط پرسشنامه عملکرد مدیران پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران پرسشنامه عوامل موثر بر عملکرد مدیران بازاریابی پرسشنامه عملکرد مدیران بازاریابی صنایع کوچک و متوسط…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *