مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه داخلی رضایت مشتری
پیشینه خارجی رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
پیشینه نظری رضایت مشتری
ادبیات نظری رضایت مشتری
چارچوب نظری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری می باشد. امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        
بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).
مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

 

 

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

 

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

 

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

 

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

1. ماندگاری در بانك
2. معرفی بانك به دوستان
3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5
2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8
2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13
2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14
2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16
2-2)اهمیت رضایت مشتری 20
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
منابع

 

شیوه های جبران خسارت ناشی از نقض قرارداد در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی

شیوه های جبران خسارت ناشی از نقض قرارداد در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق بین الملل جبران خسارت در حقوق مدنی روشهای جبران…

دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری برای بانک

دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری برای بانک دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانلود گزارش کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی رشته حسابداری دانلود کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی خرید گزارش کارآموزی رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود کارآموزی کارشناسی حسابداری…

پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار

پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار پاورپوینت آشنایی با نیازهای نرم افزار آشنایی با نیازهای نرم افزار مهندسی نیازها نیازهای خواننده نیازهای دامنه نیازهای کاربر نیاز LIBSYS نیاز ویرایشگر شبکه نیازهای سیستم…

ارزیابی امکان استفاده از بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه

ارزیابی امکان استفاده از بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه بودجه ریزی عملیاتی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه امکان سنجی طراحی بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پایان…

روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن

روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر آن ارتباط رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتری روشهای اندازه گیری رضایت مشتری تاثیر رضایت شغلی کارکنان بر رضایت مشتری شاخصهای رضایت مشتری در ایران و جهان اثرات رضایت…

مبانی نظری بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم

مبانی نظری بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های…

ماهیت مفهومی طراحی شغل و تشریح روشهای مختلف آن

ماهیت مفهومی طراحی شغل و تشریح روشهای مختلف آن کلمات کلیدی : مدل ویژگی های شغل روشهای مختلف طراحی شغل نگرشهای مختلف نسبت به طراحی شغل مکاتب فکری مختلف طراحی شغل تعریف نظری  طراحي شغل تعریف عملیاتی طراحي شغل پایان…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری دانلود مبانی نظری ارزش گذاری برند برای مشتری پیشینه تحقیق ارزش گذاری برند برای مشتری ادبیات نظری ارزش گذاری برند برای مشتری فصل…

پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولتها تألیف دکتر جمشید پژویان

پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولتها تألیف دکتر جمشید پژویان کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولتها تألیف دکتر جمشید پژویان کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولتها تألیف دکتر جمشید…

  • مسئولیت مدنی غار در فقه و حقوق موضوعه ایران
  • مسئولیت مدنی غار در فقه و حقوق موضوعه ایران قاعده ید عقد ضمان مسئولیت مدنی غار فقه و حقوق موضوعه ایران مسئولیت غار از نظر فقها امامیه مسئولیت مدنی غار در فقه و حقوق موضوعه ایران دانلود پایان نامه قاعده…

  • بررسی تغییرات کاربری زمین در تهران
  • بررسی تغییرات کاربری زمین در تهران تغییرات کاربری زمین شهرداری تهران کاربری زمین منطقه شهری اقتصاد شهری دانلود مقاله رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری بررسی تغییرات کاربری زمین در تهران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته جغرافیا و…

  • UNDERSTANDING LANGUAGE TEACHING From Method to Postmethod B. Kumaravadivelu
  • UNDERSTANDING LANGUAGE TEACHING From Method to Postmethod B. Kumaravadivelu UNDERSTANDING LANGUAGE TEACHING From Method to Postmethod B. Kumaravadivelu رفتن به سایت اصلی UNDERSTANDING LANGUAGE TEACHING From Method to Postmethod B. Kumaravadivelu  منبع درس اصول و روش تدریس زبان های خارجی …

  • مشخصه های طبیعی و انسانی شهر شوش
  • مشخصه های طبیعی و انسانی شهر شوش مشخصه های طبیعی شهر شوش مشخصه های انسانی شهر شوش مشخصه های طبیعی و انسانی شهر شوش خصوصیات جمعیتی شهرستان شوش زمین شناسی شهرستان شوش موقعیت جغرافیایی شهرستان شوش دانلود تحقیق معرفی شهرستان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی برنامه درسی تلفیقی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی برنامه درسی تلفیقی مبانی نظری الگوی برنامه درسی تلفیقی پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی برنامه درسی تلفیقی پیشینه پژوهش الگوی برنامه درسی تلفیقی ادبیات نظری تحقیق الگوی…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر سیستم مدیریت یکپارچه بر عملکرد سازمان
  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر سیستم مدیریت یکپارچه بر عملکرد سازمان پرسشنامه عملکرد سازمان پرسشنامه سیستم مدیریت ims پرسشنامه سیستم مدیریت یکپارچه دانلود پرسشنامه سیستم مدیریت یکپارچه پرسشنامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی تاثیر…

  • مختصات و قابلیت دستگاه سانترال (مرکز تلفن ) Panasonic
  • مختصات و قابلیت دستگاه سانترال (مرکز تلفن ) Panasonic مرکز تلفن دستگاه سانترال خطوط پراکنده تلفن مختصات و قابلیت دستگاه سانترال دانلود پروژه مختصات و قابلیت دستگاه سانترال دانلود پروژه مختصات و قابلیت دستگاه مرکز تلفن دانلود پایان نامه مخابرات…

  • بررسی و تشریح کامل شبکه های عصبی مصنوعی
  • بررسی و تشریح کامل شبکه های عصبی مصنوعی شبکه های عصبی مصنوعی شبكه هاي عصبي مصنوعي چيست مبانی شبکه های عصبی مصنوعی ساختارها، الگوریتم ها و کاربردها پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی doc پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان
  • پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با تاریخ مصر باستان آشنایی با تاریخ مصر باستان تاریخ مصر باستان بررسی تاریخ مصر باستان تحقیق آشنایی با تاریخ مصر باستان مصر باستان مقاله مصر باستان تاریخ مصر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اخلاق کار
  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اخلاق کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق کار مبانی نظری اخلاق کار پیشینه تحقیق اخلاق کار پیشینه داخلی اخلاق کار پیشینه خارجی اخلاق کار پیشینه پژوهش اخلاق کار پیشینه نظری اخلاق کار ادبیات…

  • ماهیت رشد در هوش معنوی و مولفه های آن در آموزه های دینی
  • ماهیت رشد در هوش معنوی و مولفه های آن در آموزه های دینی کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی…

  • حکم نماز جمعه از دیدگاه مذاهب اربعه
  • حکم نماز جمعه از دیدگاه مذاهب اربعه کلمات کلیدی : وجوب نماز جمعه در قرآن وجوب نماز جمعه در زمان غیبت وجوب تخییری نماز جمعه وجوب تعیینی نماز جمعه ادله وجوب نماز جمعه حکم وجوب نماز جمعه شرایط وجوب نماز…

  • جایگاه ایران در روند منطقه گرایی خاورمیانه
  • جایگاه ایران در روند منطقه گرایی خاورمیانه منطقه گرایی خاورمیانه روند منطقه گرایی خاورمیانه جایگاه ایران در روند منطقه گرایی خاورمیانه منطقه گرایی در سیاست خارجی ایران دانلود پایان‌نامه منطقه گرایی خاورمیانه تاثیر طرح خاورمیانه بزرگ بر ایران رفتن به…

  • ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن
  • ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پایان نامه ارزیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری مبانی نظری صندوق های مشترک سرمایه گذاری دانلود مبانی نظری صندوق های مشترک سرمایه گذاری پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری ادبیات نظری صندوق های مشترک سرمایه گذاری فصل…

  • پایان نامه رشته مدیریت با عنوان مدیریت منابع انسانی در سازمانها
  • پایان نامه رشته مدیریت با عنوان مدیریت منابع انسانی در سازمانها طراحی مجدد شغل مدیریت منابع انسانی عملكرد شغلی در سازمان چالشهای فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان مدیریت منابع انسانی در سازمانها سیستم همکاری در فروش…

  • بررسی رابطه دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی کودکان پسر سال اول دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ
  • بررسی رابطه دو زبانه بودن و پیشرفت تحصیلی کودکان پسر سال اول دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ پیشرفت تحصیلی روان شناسی زبان موضوعات درسی دوزبانگی موفقیت و شکست تحصیلی مدیریت برنامه ریزی آموزشی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته…

  • فلسفه مرگ دراسلام
  • فلسفه مرگ دراسلام دانلود مقاله فلسفه مرگ دراسلام مرگ جسمانیه الحدوث جدا شدن دائمی روح سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام و پایان نامه رشته فقه و معارف اسلامی خرید پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی مبانی نظری رابطه سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک مبانی نظری مدیریت سرمایه فکری مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه و مبانی…

  • پاورپوینت تدوين برنامه تجاري (BUSINESS PLAN)
  • پاورپوینت تدوين برنامه تجاري (BUSINESS PLAN) پاورپوینت تدوين برنامه تجاري BUSINESS PLAN ايده تجاري گام اول در طرح تجاري يك برنامه تجاري قابل دفاع ايده تجاري يك مدل كسب و كار چيست؟ اجزاي اصلي برنامه تجاري منطق برنامه بازار تحليل…

  • پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی شرکت مخابرات
  • پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی شرکت مخابرات پرسشنامه خرید اینترنتی پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه خرید الکترونیکی پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی مخابرات دانلود پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه استاندارد خرید آنلاین دانلود پرسشنامه استاندارد خرید آنلاین…

  • بررسی مفهوم جرم و عناصر سه گانه آن و تاثیر سلب اختیار در تحقق این عناصر
  • بررسی مفهوم جرم و عناصر سه گانه آن و تاثیر سلب اختیار در تحقق این عناصر مفهوم جرم تحقق جرم عناصر سه گانه جرم دانلود پایان نامه سلب اختیار بررسی مفهوم جرم و عناصر سه گانه آن و تاثیر سلب…

  • مبانی و ادله فقهی وجوب نماز جمعه از دیدگاه  فقهای امامیه و علمای اهل سنت
  • مبانی و ادله فقهی وجوب نماز جمعه از دیدگاه  فقهای امامیه و علمای اهل سنت وجوب نماز جمعه در قرآن وجوب نماز جمعه در زمان غیبت وجوب تخییری نماز جمعه وجوب تعیینی نماز جمعه ادله وجوب نماز جمعه حکم وجوب…

  • پرسشنامه بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان
  • پرسشنامه بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان کلمات کلیدی : پرسشنامه رسانه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی اینترنتی پرسشنامه مشارکت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی دانلود مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی ادبیات نظری فرهنگ سازمانی فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی…

  • موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ
  • موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ ایمیل مارکتینگ بازاریابی زعفران استراتژیک بازار مدیریت بازرگانی رفتن به سایت اصلی موضع یابی استراتژیك بازار /محصول زعفران در ایمیل مارکتینگ موضع یابی استراتژیك بازار زعفران بر اساس توجه به سه…

  • پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری
  • پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری تحقیق طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری هدف از طراحی سیستم ویژگی های یک سیستم موفق…

  • ارزیابی حقوقی فروش مال غیر منقول بدون تنظیم سند رسمی و اثرات آن
  • ارزیابی حقوقی فروش مال غیر منقول بدون تنظیم سند رسمی و اثرات آن اموال غیر منقول تنظیم سند رسمی فروش مال غیر منقول فروش مال غیر منقول بدون تنظیم سند رسمی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت…

  • جامعه شناسی سازمان ها
  • جامعه شناسی سازمان ها پاورپوینت کامل کتاب جامعه شناسی سازمان ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل کتاب جامعه شناسی سازمان ها  وپژه کارشناسی پیام نور در 273 اسلاید قابل ویرایش مناسب برای اساتید و  ارائه در کلاس دانشجو

  • مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
  • مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان رضایت سنجی خدمات الکترونیکی کیفیت سنجی بانکداری…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *