مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی می باشد.

 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی

1) انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران

به استناد بند های الف، ب و پ ماده یک آیین نامه نظارت بر تأسیسات و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی موضوع تصویب نامه شماره14404/ت 23203 ها مورخ 5/4/1380 هیأت وزیران آژانس های مسافرتی به سه دسته زیر تقسیم می گردند: 

 

الف) آژانس های مورد اشاره در بند الف ماده یک آیین-نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان هواپیمایی کشوری هستند و وظیفه اصلی آنها فروش بلیط خطوط مختلف هوایی داخلی و خارجی است. شایان ذکر است این گونه دفاتر نه تنها به هیچ عنوان حق برگزاری تور را ندارند بلکه حق فروش تورهای سایر دفاتر برگزار کننده را نیز ندارند چرا که اساساً مجاز به عقد قرارداد تور با مسافر نیستند. ضمناً این نوع از آژانس های مسافرتی با رعایت آیین نامه ها و ضوابط مربوطه می توانند به عضویت یاتا IATA (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) درآیند. به این گونه دفاتر اصطلاحاً آژانس های دارنده مجوز بند الف گفته می شود.

 

 

 ب) آژانس های مورد اشاره در بند ب ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، اخذ ویزا و سایر فعالیت های مرتبط با صنعت گردشگری می-باشد. شایان ذکر است این گونه دفاتر حق برگزاری تور در مسیر عربستان (حج)، سوریه و عراق را ندارند. به این گونه دفاتر اصطلاحاً آژانس های دارنده مجوز بند ب گفته می شود.

 

 

 پ) آژانس های مورد اشاره در بند پ ماده یک آیین نامه فوق الذکر که تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زيارت هستند و وظیفه اصلی آنها برگزاری انواع تورهایی است که جنبه زیارتی دارد از جمله برگزاری تور در مسیر عربستان (حج)، سوریه و عراق. شایان ذکر است این گونه دفاتر حق برگزاری تور در مسیرهای غیر زیارتی را ندارند. به این گونه دفاتر اصطلاحاً آژانس های دارنده مجوز بند پ گفته می شود.  

 

 

نکته مهم: آژانس های مسافرتی موجود در کشور می-توانند هر یک از مجوزهای مذکور را بطور مجزا و یا ترکیبی از دو یا هر سه مجوز داشته باشند. در آن صورت آژانس مربوطه به طور همزمان تحت نظارت مستقیم تمامی سازمان هایی قرار خواهد داشت که مجوزهای خود را از آنها دریافت نموده است.

 

 

 

2) ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری

دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان واسطه بین عرضه کنندگان خدمات گردشگری همچون تورگردانان، شرکت ها و موسسات حمل ونقل، مراکز اقامتی و سیاحتی از یک طرف و متقاضیان این خدمات یعنی گردشگران و مسافران از سوی دیگر عمل می کنند. بدیهی است موفقیت (عدم موفقیت) این دفاتر بر موفقیت یا شکست برنامه های مقاصد گردشگری و عرضه کنندگان خدمات و محصولات گردشگری تأثیر به سزایی دارد.

 

 

این مراکز در انجام وظایف خود اطلاعاتی درباره مقاصدها، برنامه ها و تسهیلات به مشتریان ارایه می کنند و نقش مؤثری در جذب آنها برای مقاصد گردشگری دارند.به عبارت دیگر می توان گفت که فعالیت آژانس های مسافرتی یک کار تخصصی است که از برنامه ریزی در خطوط سیر وسفر، اسکان، تبدیل پول، ارایه آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به مقاصد مختلف و تمام اهداف مورد نیاز در مسافرت و فرصت های مسافرتی آگاهی کامل دارد. به بیان کوتاه آژانس های مسافرتی یک تخصص و یک کار مشاوره ای است(قره نژاد،1386).

 

 

 

محیط به شدت رقابتی صنعت، بنگاه های فعال در زمینه گردشگری را وادار می کند تا دنبال روش های جدیدی برای بهبود مزیت های رقابتی خود باشند(Zang at al,2009:345).
به نظر کراسبی 1990 بین برخی خدمات، فروش رابطه ای حیاتی است و این مورد زمانی وجود دارد که:
1- خدمت پیچیده، سفارشی و در جریان دایمی تبادلات ارایه شود.
2- بسیاری از مشتریان در مورد خدمات ناآگاه باشند.
3- در عمل تأثیرگذار بر سفارش ها و نیازهای آینده محیط متلاطم و نامطمئن باشد در صنعت گردشگری آژانس های مسافرتی باید به مشتریان ارزش زیادی قائل شده و به انتظارات آنها و تغییر در انتظارات آنها توجه کافی مبذول داشته باشند.

 

 

مدیریت بنگاه های فعال در این صنعت باید با درایتی که به خرج می دهند، زمینه پیشرفت خوش آیند این صنعت را فراهم سازند(شریعتی، فروزان، 1390).آگاهی کامل از مشتری، نیازها و خواسته های او مستلزم بر قراری روابط نزدیک بامشتری است(دوبیسی / واه،2005). رضایت مشتری عامل اصلی موفقیت در بسیاری از سازمان هاست(فرناندز/ پرادو،2007). امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارتباط و تماس مجدد با مشتریان فعلی و جدید در تلاشند تا از این طریق وفاداری مشتریان را در بلند مدت افزایش دهند(ملک اخلاق، 1386). هر آنچه از نیازهای مشتری که منجر به رضایت او می-گردد در  CRMنهفته است(اوبانسکی، 2008). مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک راهبرد کسب وکار است که از یک طرف با هدف افزایش سود و درآمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارئه شده است(هادی زاده مقدم وهمکاران،1389).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

جنبه های مختلف اضطراب اجتماعی و تصویر بالینی از فردی با اختلال اجتماعی

جنبه های مختلف اضطراب اجتماعی و تصویر بالینی از فردی با اختلال اجتماعی اختلال اضطراب اجتماعی سبب شناسی اضطراب اجتماعی شیوع اختلال اضطراب اجتماعی الگوهای نظری اضطراب اجتماعی مدل های سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی نظریه های اختلال اضطراب اجتماعی…

پرسشنامه ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

پرسشنامه ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : پرسشنامه رفتار باروری پرسشنامه رفتار باروری زوجین پرسشنامه برنامه های تنظیم خانواده پرسشنامه تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده پرسشنامه عوامل اجتماعی تمایل…

پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند

پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند مقاله بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند تحقیق بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و…

ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی

ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی دانلود مقاله دیوار برشی سازه های بتنی دانلود مقاله ترمیم و تقویت سازه های بتنی دانلود مقاله ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی دانلود مقالات کارشناسی ارشد عمران…

توازن بار در ابرهای محاسباتی

توازن بار در ابرهای محاسباتی فرآیند توازن بار در رایانش ابری مقایسه روشهای توازن بار در رایانش ابری الگوریتمها و روشهای توازن بار رایانش ابری مقاله دانلود مقاله در مورد رایانش ابری مقالات فارسی رایانش ابری مقاله رایانش ابری doc…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 (افشاي اطلاعات اشخاص وابسته) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره دوازده پاورپوینت…

طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت بیماریها…

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی اصل 44 قانون اساسی عملکرد دستگاههای اجرایی سیاست های کلی 44 قانون اساسی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان

بررسی تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی بر روی مشارکت سیاسی دانشجویان کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر شبکه…

  • دانلودکارآموزی پارک جمشیدیه 110 ص
  • دانلودکارآموزی پارک جمشیدیه 110 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی پارک جمشیدیه 110 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی پارک جمشیدیه 110 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 89 حجم : 34 مگابایت فصل اول: به نام…

  • مبانی نظری بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان
  • مبانی نظری بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق…

  • پاورپوینت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش
  • پاورپوینت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش دانلود پاورپوینت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش…

  • نقش مشاور در بخشهای مختلف آموزش و پرورش:نقش مشاور در كاهش افت تحصیلی
  • نقش مشاور در بخشهای مختلف آموزش و پرورش:نقش مشاور در كاهش افت تحصیلی مشاوره نقش مشاور افت تحصیلی نقش نظام مشاوره و راهنمایی در سمت دهی به استعدادها مشاوره شغلی و سازگاری های حرفه ای نقش مشاور درامورتحصیلی وتربیتی دانش…

  • تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی
  • تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی حقوق محيط زيست در اسلام خط مشی گذاری زیست محیطی سوابق زيست‌محيطي ایران تبيين رويکرد اسلام به موضوع محيط زيست ويژگيهاي خاص زيست محيطي ايران رويکرد اسلامي ايراني به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی مبانی نظری انگیزش تحصیلی مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی مبانی نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی پیشینه انگیزش تحصیلی تاریخچه انگیزش تحصیلی پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی فصل دوم پایان نامه انگیزش تحصیلی دانلود مبانی نظری…

  • بررسی کاربرد آزمون غیرمخرب جریان های گردابی در کنترل عیوب و تشخیص قطعات مهندسی
  • بررسی کاربرد آزمون غیرمخرب جریان های گردابی در کنترل عیوب و تشخیص قطعات مهندسی مدارپروب جریان گردابی آزمون های غیرمخرب دستگاه جریان گردابی دستگاه ترک یاب سطوح فلزی القای مغناطیسی و اندوكتانس‌ بررسی کاربرد آزمون غیرمخرب جریان های گردابی در…

  • سبک رهبری و بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی
  • سبک رهبری و بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی رهبری تحولی رهبری خدمتگزار بهسازی منابع انسانی سبک رهبری سبک رهبری مدیران دانلود تحقیق رشته مدیریت سبک رهبری در سازمانهای آموزشی بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی سبک رهبری و بهسازی…

  • واکاوی حقوقی مسدود کردن تنگه هرمز
  • واکاوی حقوقی مسدود کردن تنگه هرمز حقوق بین الملل دریاها حقوق بین المللی تنگه ها حقوق بین المللی تنگه هرمز چگونگی مسدود نمودن تنگه هرمز واکاوی حقوقی مسدود کردن تنگه هرمز بررسی مسدود نمودن تنگه هرمز دانلود مقاله مسدود کردن…

  • پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن
  • پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پروپوزال مدیریت زمان پروپوزال مهارت مدیریت زمان مهارت مدیریت زمان جوانان مهارت مدیریت زمان نوجوانان میزان مهارت مدیریت زمان در جوانان میزان…

  • نگرش به خشونت علیه زنان در مردان و بررسی رابطه آن با سرمایه فرهنگی
  • نگرش به خشونت علیه زنان در مردان و بررسی رابطه آن با سرمایه فرهنگی کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر…

  • شبكه های بی سیم
  • شبكه های بی سیم دانلود پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی شبكه های بی سیم PAN شبکه بلوتوث معماری شبکه Wireless Network شبكه های بی سیم و كابلی دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر و آی تی دانلود پایان…

  • مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic)
  • مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic) مغناطیس الکترومغناطیس انرژی مغناطیسی مواد فرو مغناطیس میدان مغناطیسی تشخیص قطبهای یک آهنربا خرید مقاله و تحقیق رشته فیزیک دانلود مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • طراحی و ساخت ربات پردازشگر تصویر در متلب
  • طراحی و ساخت ربات پردازشگر تصویر در متلب روبات پردازشگر تصویر متلب طراحی روبات ساخت روبات برنامه نویسی IC روبات پروژه گروه برق رفتن به سایت اصلی

  • بررسی مسئولیت دولت به طور عام و در قبال قوه قاهره و تحمیل خسارت بر فرد
  • بررسی مسئولیت دولت به طور عام و در قبال قوه قاهره و تحمیل خسارت بر فرد مسئولیت مدنی دولت شخصی بودن مسئولیت مسئولیت مدنی دولت در برابر حوادث اجتناب ناپذیر مسئولیت مدنی دولت در برابر حوادث غیر مترقبه مسئولیت مدنی…

  • خوشه بندی (Clustering)
  • خوشه بندی (Clustering) دانلود مقاله خوشه بندی دانلود مقاله کلاسترینگ خوشه بندی کلاسترینگ روش‌های خوشه بندی یادگیری بدون ناظر یادگیری ماشین دانلود مقالات هوش مصنوعی دانلود مقالات یادگیری ماشین رفتن به سایت اصلی خوشه بندی (Clustering)       خوشه…

  • مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش
  • مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش دانلود مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس پیشینه تحقیق تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش ادبیات نظری تصمیم گیری مدیران مدارس…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته صنایع دستی با عنوان مروری بر تزیینات معماری مسکونی ایران (قاجار و اوایل پهلوی)
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته صنایع دستی با عنوان مروری بر تزیینات معماری مسکونی ایران (قاجار و اوایل پهلوی) تزیینات معماری تزیینات معماری مسکونی تزیینات معماری مسکونی ایران تزیینات خانه های قاجار و پهلوی تزیینات معماری مسکونی دوره قاجار تزیینات…

  • عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی
  • عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی کلمات کلیدی : انواع هویت سازمانی ابعاد هویت سازمانی اهمیت هویت سازمانی پایان نامه هویت سازمانی طراحی هویت سازمانی شکل گیری هویت سازمانی عوامل موثر در شکل گیری هویت سازمانی رفتن…

  • پروپوزال ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک
  • پروپوزال ارزیابی اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک توانمندسازی منابع انسانی تاثیر توانمندسازی بر عملکرد کارکنان اثرات توانمندسازی منابع انسانی بر کارکرد بانک تاثیر توانمندسازی منابع انسانی بر عملکرد سازمان دانلود پروپوزال توانمندسازی منابع انسانی پروپوزال ارزیابی اثرات توانمندسازی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تراوش در بدنه سد
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تراوش در بدنه سد مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد دانلود مبانی نظری پدیده تراوش در بدنه سد پیشینه تحقیق پدیده تراوش در بدنه سد ادبیات نظری پدیده تراوش در بدنه سد فصل دوم…

  • موانع گسترش بانکداری الکترونیک در اصفهان
  • موانع گسترش بانکداری الکترونیک در اصفهان تجارت الکترونیک بانکداری الکترونیک کسب و کار الکترونیک موانع گسترش بانکداری الکترونیک در اصفهان شناسایی و رتبه بندی موانع پذیرش و توسعه بانکداری الکترونیکی دانلود مقالات مدیریت بازرگانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی…

  • مبانی نظری مدیریت مشاركتی
  • مبانی نظری مدیریت مشاركتی مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 2 مبانی نظری خودکارآمدی ادبیات نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی پیشینه پژوهش خودکارآمدی پیشینه…

  • بررسی و تحلیل مسئولیت غار با پیروی از نظر فقهای امامیه
  • بررسی و تحلیل مسئولیت غار با پیروی از نظر فقهای امامیه مسئولیت مدنی غار فقه و حقوق موضوعه ایران مسئولیت غار از نظر فقها شیعه بررسی و تحلیل مسئولیت غار با پیروی از نظر فقهای امامیه دانلود پایان نامه قاعده…

  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت
  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت کلمات کلیدی : تغییر هویت در نوجوانی مدل های شکل گیری هویت تحقیق کامل سبکهای هویت شکل گیری هویت در نوجوانی تحقیق در مورد سبک های هویت نظریه های سبک های هویت…

  • مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار
  • مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار جهانی شدن مدیریت آشوب جهانی شدن كسب و كار دانلود مقاله مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • بررسی تاثیر پارامترهای مختلف در طیف انعکاسی DBR مبتنی بر AlGaN در لیزرهای VCSEL
  • بررسی تاثیر پارامترهای مختلف در طیف انعکاسی DBR مبتنی بر AlGaN در لیزرهای VCSEL لیزر کاواک عمودی بازتابگر برگ توزیع شده طیف انعکاسی DBR لیزرهای VCSEL تاثیر پارامترهای طیف انعکاسی DBR بر لیزرهای VCSEL طیف انعکاسی DBR مبتنی بر AlGaN…

  • پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی
  • پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاریابی بین الملل یتألیف دکتر میرزا حسن حسینی پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی…

  • بررسی درخت صنوبر و آفات آن
  • بررسی درخت صنوبر و آفات آن درخت صنوبر آفات مهم درختان بید تشخیص بیماری‌های گیاهپزشكی بررسی درخت صنوبر و آفات آن دانلود گزارش کارآموزی گیاهپزشکی دانلود کارآموزی رشته گیاهپزشکی دانلود گزارش کارآموزی رشته گیاهپزشکی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *